İbrahimov Firedun Nadir

Place of birth

 Azerbaijan, Sheki, Qudula

 

 05.02.1952

Education

 Azerbaijan State Pedagogical University

Scientific degree

 Doctor of Pedagogical Sciences

Title

Professor 

Topic of  PhD thesis:

-         specialty code

-         specialty name

-         topic name

 

 

5801.01

 

Teaching methods of mathematics

The problem of forming celestial images of students in the mathematics teaching process

Topic of doctoral thesis:

-         specialty code

-         specialty name

-         topic name

 

5804.01

General pedagogy, the history of pedagogy and education

Fundamentals of optimal relations between algorithmic and heuristic activities in learning process

Total number of printed scientific publications:

-          number of scientific publications printed abroad:

-          number of papers  published in journals indexed and abstracted in international databases

  171

 

    15

Number of patents and certificates of authorship

 

Staff training:     

-         number of  PhD

-         number of  Doctor of sciences 

 

Basic scientific achievements

 

Names of scientific works

  1. Some issues of developing spatial imagination in young schoolchildren. “Elmi əsərlər”, XI seriya (pedaqogika, psixologiya və fənlərin tədrisi metodikası), Bakı, APİ, 1977, №
  2. On the methodology of teaching geometric elements in the process of teaching the subject "Hundreds". “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı,1977, №5 (45).
  3. Teaching geometry elements in III grade. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı, 1978, №5 (51).
  4. From the experience of using algorithms in mathematics lessons. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”, (“Azərbaycan məktəbi” jurnalına əlavə). Bakı, 1980, №4 (100).
  5. On the teaching of "Dimensions of time". “İbtidai məktəb və məkətəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı, 1980, №3 (63).
  6. From the experience of systematization of training tasks in teaching mathematics. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı, 1982, №3 (75).
  7. From the experience of directing students to agricultural professions in secondary schools. “Əmək və politexnik təlim”jurnalı, Bakı, 1983, ,№1 (101).
  8. Ways to develop students' cognitive activity. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”, (“Azərbaycan məktəbi” jurnalına əlavə). Bakı, 1984, №1 (121).
  9. About independent work applied in teaching geometry. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”, (“Azərbaycan məktəbi” jurnalına əlavə”). Bakı, 1985, №2 (126)
  10. On the formation of spatial perceptions in students. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı, 1987, №5 (107).
  11. From the experience of complex use of training methods. “Fizika və riyaziyyat tədrisi”, (“Azərbaycan məktəbi” jurnalına əlavə), Bakı, 1988,№1 (137).
  12. From the experience of organizing productive labor in labor training sessions. “ Əmək və politexnik təlim”, Bakı, 1988, №3 (123).
  13. Complex use of training methods. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnalı, Bakı, 1988, №6 (113).
  14. Use of independent work in teaching geometry. Azərbaycan Respublikası Təhsil Nazirliyinin nəşriyyatı. Bakı, 1988
  15. Experience of using independent work in geometry training. “Fizika və riyaziyyat  tədrisi”, (Azərbaycan  məktəbi” jurnalına  əlavə). Bakı, 1989, №2 (142)
  16. On the essence of the training process. Azərbaycan BRKİA və YHİ- nin “Elmi əsərlər” bülleteni, Bakı,1995, №
  17. Pedagogical Thoughts: What should we teach to whom?Azərbaycan BPKİA və YHİ- nin “Elmi əsərlər” bülleteni, Bakı, 1996, №
  18. Essays on the basics of optimal ratios of algorithmic and heuristic activity in training.Bakı , “Mütərcim”,1998
  19. О законах педагогики.Moskva,”Brandes”,1998
  20. Algorithmic bases of mastering operations on natural numbers. Bakı, “Mütərcim”,
  21. Pedagogical thoughts on the teaching of mathematics. Bakı,“Mütərcim”,1999
  22. A "system-structural" approach to learning comprehension. Bakı,“Mütərcim”,199.
  23. Intra-system relations in training. Bakı,“Mütərcim”
  24. Application of tasks according to the main argument in teaching mathematics. Bakı,“Mütərcim”, 1999.
  25. A "system-structural" approach to learning comprehension. Bakı, “Mütərcim”, 1999.
  26. Intra-system relations in training Bakı, “Mütərcim”, 1999.
  27. Application of tasks according to the main argument in teaching mathematics. Bakı, “Mütərcim”, 1999.
  28. Model of student learning activities.“Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı, 2000, №
  29. Algorithmic bases of teaching addition. “İbtidai məktəb və məktəbəqədər tərbiyə”jurnal, Bakı, 2000, №
  30. Mastering the concept of periodic function. “Fizika riyaziyyat və informatika tədrisi” (Elmi, nəzəri və metodik məcmuə). Bakı, 2000 №3 (153).
  31. Perfect training system. Bakı,“Mütərcim”, 2000.
  32. The essence of the training process. Bakı,“Mütərcim”, 2001
  33. Sheki in the years of independence. Bakı, “Mütərcim”, 2001.
  34. Formal, dialectical and fuzzy logic of learning activity management. Bakı,“Mütərcim”, 2002.
  35. Training process: opportunity-action-new quality. Bakı,“Mütərcim”, 2002.
  36. System understanding of the learning process. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Bakı, 2002, №4 (590).
  37. Sheki is a fortress of statehood. Bakı, “Mütərcim”, 2002.
  38. The place of algorithmic and heuristic activities in training. Bakı, “Mütərcim”, 2003.
  39. Ways to regulate the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities in training. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2003 №
  40. Formal, dialectical and fuzzy logic of learning activity management. Bakı, “Mütərcim”,
  41. A subsystem that emphasizes the independent acquisition of the new. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Bakı, 2003,  Bakı, №
  42. Соблюдение оптимальных соотношений алгоритмической и эвристической деятельности в обучении. «Философия образования», Новосибирск, 2004, №2 (10); «Ненасилие как образ жизни» (сборник научных статей и материалов ХХV Международной научно-практической конференции по проблемам педагогики ненасилия, Санк-Петербург 15 апреля 2004 года), «67 гимназия», «Verba Magistri», Санк-Петербург 2004; «Актуальные проблемы изучение гуманитарных наук».(Межвузовский сборник научных статьей), Баку, 2003, №3
  43. Orientation of "opportunity-movement-new quality" variation options to the expectation of optimal ratios of algorithmic and heuristic activity. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2003, №
  44. Место самостаятельной работы в системе обучения, включающей оптимальные отношения алгоритмической и эвристической деятельности( как дидактическая основа успешности обучения). «Педагогические науки», Москва, 2004 №4; (8); Актуальные проблемы изучения гуманитарных наук» (Межвузовский сборник научных статей), Баку, 2003, №4 «Вопросы гуманитарных наук», Москва, 2004, №3.
  45. About the form of organization of training, which includes the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Pedaqoji Univesitetin xəbərləri”, Bakı, 2004, №
  46. Philosophical-methodological and logical bases of the training system, which includes a system of tools aimed at regulating the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Bakı Dövlət Universitetinin xəbərləri” (Humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2004, №1; “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Bakı, 2004, №
  47. Соблюдение оптимальных соотношений алгоритмической и эвристической деятельности основа как дидактическая основа успешности обучения. «Мир образования-образования в мире» (научно методический журнал), Москва, 2004, №2 (14); «Образования и общество» (Научный, информационно-аналитический журнал), Орeл, 2004, №1 (24).
  48. Philosophical-methodological and logical bases of the training system, which includes the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2004, №1
  49. A system of training methods aimed at regulating the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Təhsil mədəniyyət, incəsənət” (Elmi-nəzəri və metodik jurnal), Bakı, 2004, №1 (17)
  50. Interpretation of the learning process through a systemic concept, which includes the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Pedaqoji Universitetin xəbərləri”, Bakı, 2004, №
  51. About determining the basics of the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities in training. Azərbaycan Dövlət Pedaqoji Universitetinin professor-müəllim heyətinin 64-cü elmi konfransının materialları. Bakı, V buraxılış, 2004.
  52. Целые в системе обучения, включающей оптимальные отношения алгоритмической и эвристической деятельности. «Актуальные проблемы изучения гуманитарных наук» (Межвузовский сборник научных статей), Баку, 2004, №3; «Вопросы гуманитарных наук», Москва, 2004, №6.
  53. Интерпретация процесса обучения включающего ортимальные отношения алгоритмической и эвристической деятельности посредством понятия системы «Актуальные проблемы изучения гуманитарных наук» (Межвузовский сборник научных статей), Баку, 2004, №2;
  54. Teacher activity as one of the possibilities of the training system, which includes the optimal relationship of algorithmic and heuristic activities. “Təhsil, mədəniyyət, incəsənət” (Elmi-nəzəri və metodik jurnal), Bakı, 2004, №3.
  55. Interaction of scientific cognition with the system of learning process, which includes the optimal relationship of algorithmic and heuristic activity. “Pedaqoji Universitetin xəbərləri”, Bakı, 200 4, №
  56. Сущность процесса обучения с позиций системного подхода. «Образования и общество» (Научный, информационно-аналитический журнал), Орел, 2004, №5 (28).
  57. Интерпретация метода как носителя возможности в системе обучения, включающая оптимальные отношения алгоритмической и эвристичской деятельности. «Педагогические науки», Москва, 2005, №1 (11).
  58. Lecture notes on some issues of learning process management (assistance to learners) Bakı, “Mütərcim”, 2005.
  59. Целостность сознания рассудка в обучении. «Актуальные проблемы изучения гуманитарных наук» Межвузовский сборник научных статей), Баку, 2005, №1; Вопросы гуманитарных наук, Москва, 2005, №4 (19).
  60. About the unity of intelligence and understanding in training. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı Bakı, 2005, №
  61. A system that raises students from dull and heavy intelligence to intelligence. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2005, №
  62. A system that incorporates the acquisition of creative experience. “Pedaqoji Universitetin xəbərləri” Bakı, 2005, № “Azərbaycan məktəbi”jurnalı. Bakı, 2005 №
  63. Интерпретация системы обучения отношений в качестве носителия возможности алгоритмической деятельности метода. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2005, №
  64. A system aimed at mastering new rules of public relations and search experience. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2005, №3.
  65. Tasks solved by analytical and heuristic logic. Bakı, “Mütərcim”, 2006.
  66. Planimetry tasks. Bakı, “Mütərcim”, 2006.
  67. About the expectation of the unity of intellect and intelligence. “Pedaqoji Universitetin xəbərləri” (Humanitar elmlər seriyası), Bakı, 2006, №2.
  68. Development of the necessary minimum “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2006, №
  69. Tasks aimed at the development of complex spatial imagination. Bakı,“Mütərcim”, 2006.
  70. Some issues of teaching mathematics in primary school (lecture notes).Bakı, “Mütərcim”, 2006.
  71. Algebra course tests (grades VIII-IX). Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  72. Algebra course tests (grades VIII-IX). Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  73. Tests related to the mathematics course of V-VI grades. Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  74. 888 questions from planimetry. Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  75. Use collaborative learning (or collective learning) technology. Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  76. Tasks aimed at regulating the independent work environment (reproductive and productive). Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  77. "System-structural" interpretation of the concept of "learning technology". “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri”( Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2007, №3
  78. About working on the book. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri”( Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2007, №5
  79. Let's learn to think about space. Bakı, “Mütərcim”, 2007.
  80. Introduction to pedagogy. Bakı, “Mütərcim”, 2008.
  81. About the concept of training method. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №1
  82. About the two main organizational components of the training process. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №
  83. About the process of class assessment in secondary schools. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №3
  84. About invariants of the training system. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №4
  85. About the object of research of pedagogy. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №5
  86. About the reasons for different results of the graduate and the applicant. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2008, №6
  87. Introduction to pedagogy. Bakı, “Mütərcim”, 2008.
  88. About the organization of educational work at school. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı, Bakı, 2008,N4 (626)
  89. Some pedagogical aspects of the learning process. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2009, №1
  90. About some aspects of the organizational form of training. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2009, №3
  91. Success in education is the result of public policy. “Azərbaycanın səsi” (Beynəlxalq ictimai-siyasi jurnal) The volce of Azerbıyan (The international-political maqazine), 2009, № 1.
  92. What do we know about knowledge. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2009, №4
  93. Heydar Aliyev's educational policy is successfully continued by Ilham Aliyev. “İntenational Priority of Fond” (Beynəlxalq ictimai-siyasi jurnal), 2009, №
  94. Theoretical and methodological issues of pedagogy (on the science of pedagogy and its object of research). I məqalə. “Media və təhsil innovasiyaları” (elmi-kütləvi jurnal), Bakı, 2010, №1
  95. General secondary education in Sheki on the path of sustainable development. “Azərbaycan məktəbi” jurnalı. Bakı, 2010, №2 (636). Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı,2010, №
  96. Lectures on general pedagogy. Bakı, “Mütərcim”, 2010
  97. Theoretical and methodological issues of pedagogy. (Pedaqogika elmi və onun tədqiqat obyekti haqqında) – II məqalə “Media və təhsil innovasiyaları” (elmi-kütləvi jurnal). Bakı, 2010, №2
  98. Preparing children for school. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2010, №
  99. The main direction of improving the training process. “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2010, №
  100. Education, pedagogy, pedagogy “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2010, №
  101. About one of the elements of a complex educational system “Humanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri” (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2011, №
  102. About some factors determining the effectiveness of pedagogical influence “Media və təhsil innovasiyaları” (elmi-kütləvi jurnal). Bakı, 2011, №
  103. Actual problems of studying humanities (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2011, №
  104. Baku, “Translator”, 2011.
  105. “Didactics program”. Bakı, AMİ, 2011.
  106. Program for bachelor's degree in pedagogical universities and institutes:: “Didaktika”. Bakı, “Müəllim”, 2011
  107. The need to increase practical capacity in teacher training Müəllim hazırlığının müasir problemləri Beynəlxalq elmi konfransın materialları. Bakı, 28-29 oktyabr Pedaqoji kollektivləri idarəetmənin bəzi aspektləri Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2011, № 3
  108. Unity of educational, upbringing and developmental functions of training Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Alı məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2011, №4
  109. Implementation of democratic approaches in all areas of the school world. Media və Təhsil İnnovasiyaları, Bakı,№ 4 (10), 2011
  110. Interpretation of pedagogical concepts in the "system-structural" perspective, Interpretation of pedagogical concepts in the "system-structural" perspective, Bakı, “Mütərcim”, 2012.
  111. One of the main factors determining the structure of the course. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2012, № 1
  112. Some features of mathematics teaching in primary education “Məktəbəqədər və ibtidai təhsil” jurnalı, Bakı, 2012, № 1
  113. About one aspect of directing educational work in secondary schools to prepare students for civil society. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblər arası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2012, № 2
  114. Some features of the educational work on the content line "Numbers and operations" “Xəbərlər”elmi –metodik jurnal (fizika-riyaziyyat, təbiət və informatika elmlərinin problemləri –III bölmə), AMİ, 2012, №1
  115. State care for the development of regions on a scientific basis. “Şəki Regional Elmi Mərkəzi: tarixə çevrilən 40 il” kitabında I fəsil, Bakı, “Apostroff”, 2012
  116. Regulation of training logic. Ümumi orta təhsilin müasir problemləri (Beynəlxalq elmi konfransın materialları). Naxçıvan, 24 noyabr 2012 ci il
  117. The problem of moral education is always young. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi), Bakı, 2012,№3
  118. Heydar Aliyev's pedagogical meetings as a methodological basis of educational work. Təhsil sistemində gənc nəslin təlim- tərbiyəsi üzrə işin təşkili və onun yaxşilaşdirilmasi istiqamətləri (Respublika elmi konfransı) , Bakı, 28 iyun 2012-ci il
  119. Нравственная проблематика в мировоззрении Гейдара Алиева Фундаментальные и прикладные проблемы науки (материалы VII международного симпозиума), Москва, 2012.
  120. Use of Heydar Aliyev's personal example and ideas in educational work. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri (Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı, №4, 2012.
  121. From the history of sericulture. “Elm və həyat”, Bakı,№4, 2012
  122. Akhundov's pedagogical meetings "Language and literature". (Beynəlxalq elmi–nəzəri jurnal).2012, № 3 (83), Bakı, Elektron versiyası
  123. Content, sub-content, lines of action and standards of teaching mathematics at the primary level. “Xəbərlər” elmi–metodik jurnal (tədris metodikası və biliklərin mənimsidilməsi üsulları –II bölmə), AMİ, №2, 2012
  124. On the philosophy of teaching mathematics in secondary schools. Azərbaycan Müəllimləri İnstitutu, “Xəbərlər” (elmi metodik jurnal), 2012,№3.
  125. Integrative curriculum planning method. Media və Təhsil İnnovasiyaları, Bakı, 2012 ,№1 (19).
  126. Pedagogy (textbook).2 cilddə.Bakı, “Mütərcim”,, 2013.
  127. Pedagogy -1 Bakı, “Mütərcim”, 2013.
  128. Pedagogy -2 Bakı, “Mütərcim”, 2013.
  129. Manifestations of global climate change in the foothills of the southern slopes of the Greater Caucasus and the features reflected in the typical vegetation. Azərbaycan Aqrar Elmi, Bakı,2013,№
  130. Некоторые аспекты активного (интерактивного) обучения Актуальные проблемы изучения гуманитарных наук (Межвузовский сборник научных статей), Moсква, 2013,№4
  131. Философия преподования математики в общеобразовательных школах Fizika, Riyaziyyat və informatika jurnalı,Bakı, 2013, №1,
  132. Arguments for the teaching of mathematics in primary education. Məktəbəqədər və ibtidai təhsil jurnalı, № 1, 2013
  133. Methodical system of teaching talented children. Hümanitar Elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, , 2013,№ 1
  134. On the place of the course of educational history in the training of pedagogical staff. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı , 2013,№
  135. Образование как непрерывный процесс (философский аспект Болонского процесса) Международна науково-практична конференция «Социально економична политика держави в умовах трансформацийных змин», Полтава ,2013
  136. Воспитание в плоскости анализа «система структура» Фундаментальные и прикладные проблемынауки. Том8. Материалы VIII международного симпозиума, Москва, 2013
  137. Methods of teaching mathematics in secondary schools (textbook). Bakı, “Mütərcim”,, 2014.
  138. General pedagogy. Bakı, “Mütərcim”,,2014
  139. Некоторые аспекты активного (интерактивного) обучения Фундаментальные и прикладные проблемы науки. Том 8. Материалы IX международного симпозиума, посвященного 90-летию со дня рождения академика В. П. Макеева, Москва ,2014
  140. From the experience of using assignments in mathematics lessons. Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi, Bakı, 2014, №2
  141. Regulation of the environment affecting the level of development of intellectual skills. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri(Ali məktəblərarası elmi məqalələr məcmuəsi). Bakı , 2014, №3
  142. The main factor determining the problems of teacher training "Modern problems of teacher training: technology, education and development” III Beynəlxalq Elmi konfransın materialları,Bakı,22-24 may 2014-cü il
  143. Философия преподaвания математики в общеобразовательных школах Фундаментальные и прикладные проблемы науки. Том8.Материалы IX международного симпозиума, посвященного 90-летию со дня рождения академика В. П. Макеева, Москва, 2014
  144. The question of the formation of the integrity of the individual. Azərbaycan məktəbi, Bakı, 2014, , №4
  145. Secrets and sources of Bakhtiyar Vahabzade's creativity. Xalq şairi Bəxtiyar Vahabzadənin anadan olmasının 90 illik yubleyinə həsr edilmiş elmi-praktik konfransın materialları, Şəki, 2015.
  146. Lectures on secondary school pedagogy, Bakı, “Mütərcim”,2015
  147. Methods of teaching mathematics in secondary schools, , Bakı, “Mütərcim”, 2015
  148. Curriculum for the subject "History of Education in Azerbaijan" (undergraduate education) Baki ,ADPU-nin nəşriyyatı, 2015
  149. Protecting the purity of the socio-spiritual environment as a global problem of the time. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı,2015, №2
  150. On the use of question functions in the process of managing students' mental activities. Pedaqoji Universitet xəbərləri(Pedaqoji-psixoloji elmlər bölməsi),2015,№3
  151. The role of different activities in the development of personality. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı,2015,№2
  152. Methodology of teaching mathematics in secondary schools based on the curriculum model , Bakı, “Mütərcim”, 2016
  153. The problem is as a means of managing students' activities in the process of teaching mathematics. Azərbaycan Respublikası Təhsil Problemləri İnstitutu, “Elmi əsərlər”, №2,2016.
  154. Some issues of ecological education of schoolchildren in the context of globalization in postindustrial society. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı,2016,№
  155. General pedagogy (Theory, pedagogical meetings, orientation to the challenges of civilization)
  156. Harmony of students' activities aimed at the implementation of substandards Fizika, riyaziyyat və informatika tədrisi (elmi-nəzəri və metodik məcmuə).Bakı, 2016, №3(211),
  157. Orientation of students' mental activities in active learning, Fizika,riyaziyyat və informatika tədrisi(elmi-nəzəri və metodik məcmuə).Bakı, 2016, №3(211),
  158. Подготовка учителей для обучения одаренных детей UNESCO, 2016, Buraxılış-33, 2016(Ukrayna)
  159. Use of Heydar Aliyev's ideas and personal example in educational work “Azərbaycanşünaslığın aktual problemləri” mövzusundaVIII Beynəlxalq elmi konfransın materialları, Bakı, 2017.
  160. Didactics of mathematics in secondary schools, , 2017
  161. Didactics of mathematics in secondary schools, Bakı,”Mütərcim”, 2017
  162. Methods of teaching mathematics Şəki,”Kaskad”,2017
  163. The place of problem-based learning technology in the process of teaching general education subjects. Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı, 2017,№
  164. Philosophy, didactics, implementation technology of mathematical education in secondary schools, Bakı, “Mütərcim”, 2018
  165. Teaching "Matrices and determinants" section of the subject "Algebra", Bakı,“Mütərcim”,2018 və s.
  166. Methodical instructions on growing seedlings, feeding mulberry silkworms and cocoon production (fermerlər və kümdarlar üçün nəzərdə tutulur) kitabına yazılmış on söz əvəzi Şəki,”Kaskad”, 2018
  167. Involvement of students in analytical activities in teaching mathematics. Azərbaycan RespublikasıTəhsil İnstitutu,”Elmi xəbərlər”, 2018, №
  168. On the technology of organizing students' creative mental activity in the teaching of mathematics in secondary schools. Fizika,riyaziyyat və informatika tədrisi (Elmi və metodik məcmuə). 2018, №1(217).
  169. On the methodology of pedagogy Hümanitar elmlərin öyrənilməsinin aktual problemləri, Bakı, 2018,№
  170. Methods of teaching elementary mathematics (İPHF.01;İPHF.02) ADPU-nun mətbəəsi,2018
  171. The place of pedagogical education in the education system of Azerbaijan and ways to improve it, “Müəllim hazırlığı strateji hədəflərdən biri kimi” mövzusunda respublika elmi konfransının materialları, Bakı, Təhsil institutu, 18 may 2018-ci il

Membership with international and foreign scientific organizations

  Active member of Social and Pedagogy Academy of Russia

Pedagogical activity

   ASPU`s  Sheki branch,  Head of department

Other activities

 

Awards and prizes

  Honored teacher of Azerbaijan Republic,

  Advanced education worker

Main place of work and its address

 Sheki, ASPU`s Sheki branch,  Resulzade Street, 305

Position

Lead researcher

Office phone

 

Mobile

 ( 050) 51139 02

Home phone

 (+99424) 2440507

Fax

 

E-mail

  firedun.ibrahimov@mail.ru